fredag 4 januari 2013

Njuter

Sitter och njuter av frukost och egentid i soffan. Vaknade av mannens väckarklocka och kunde sen omöjligt somna om. Har redan fixat en massa saker, meddelat skolan lite tider som Alma ska komma tidigare, förberett lite för i eftermiddag och nu bara sitter jag...

Idag ska vi få en ny ytterdörr, en säkerhetsdörr. Hade det där jag bodde innan och när vi fick frågan kände jag att det definitivt var något jag ville investera i. Dörren vi har idag tar ca 12 sekunder att sparka in och även om det knappast är den vanliga inbrottsmetoden känns ju inte det bra. Dessutom känns det extra bra att nu äntligen få nytt lås och nycklar som inte varit till utlåning av tidigare hyresgäst...

Nä nu ska jag dricka upp kaffet och gå och förbereda lite lunch! Ha en underbar dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar