torsdag 24 januari 2013

Tjejmys

Idag har Alma och jag haft lite tjejmys. Knappt en och en halv timme eftersom jag slutade 18.00 men ändå. Mannen är på kick-off och snacka om att jag ska passa på att bre ut mig i sängen i natt!!! Sköööönt!

Till helgen var det ju dags för Loppan att åka till pappa men redan i måndags meddelade han att han skulle jobba dagtid så om Alma ville kunde hon vara hos farmor och farfar i stället. Idag ringde kusin E för att berätta att hon och hennes syster också ska sova över. Lyckan här var total! Man ska ju inte tjuvlyssna så jag passade på att duscha medans tjejerna pratade, men det såg så kul ut! Snacka om minikopia, när Alma sätter sig i soffan, bäddar in sig i mysfilten och pratar på....

Jag är trött som en gnu för idag har jag varit effektiv så det räcker och blir över. Blir en tidig säng...men jag har stoppat fötterna i påsar igen. Ett annat märke denna gång men dum som jag var så köpte jag en budgetförpackning för jag trodde det var likadana som de förra. Men hittills vet jag inte, men jag återkommer om detta vid senare tillfälle.... Ja ni märker kanske hur förvirrat detta lät! Alltså påsar med gojs för att göra fötterna mjuka. Men som sagt...återkommer! Natti natti....



(Förra gångens behandling såg ut såhär...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar