onsdag 3 oktober 2012

På det igen

Har sagt till Alma att hon kan göra lite läxa varje dag i stället för att sitta med allt på en enda gång... Men hon VILL göra allt! Oavsett om det bara är måndag eller onsdag, spelar ingen roll, allt ska göras. Men idag märker jag att hon är trött. Det har varit en lång dag med både gympa och sedan började dansen igen och sen ville hon göra läxan... Jaja, jag tvingade inte henne!!!

Själv känner jag mig helt skruttig! I skrivande stund är det exakt två veckor sedan jag vaknade upp från narkosen efter min operation. I förrgår fick jag återkomma för att alla såren blivit infekterade! Inte undra på att jag hade ont och mådde skit :o(

Men nu är det fixat och nu är min enda plan att komma igång igen. För jisses vad fort kroppen tappar kraft när man bara sitter och ligger!!! Så idag tog jag min första promenix... Tre kilometer i sakta mak... Heja heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar