tisdag 16 oktober 2012

Gammalt kapitel

På mitt jobb har vi olika avdelningar och ni som hänger med här minns kanske att jag har hand om damassessoarerna? Fick ju flytta till damavdelningen eftersom min gamla chef visste att det var den sista avdelningen jag ville ha...(!) Men jag valde att vända det och tog mig i stället an en underavdelning som jag nu kallar "min" och nu är det sådan ordning att man nästan gråter av glädje så härligt det är!!! Haha!

Hur som helst så gjorde jag ett inhopp på min gamla avdelning kosmetiken idag... ÅH vad jag saknar det! Alla småsaker och allt pill! Jag vet att det verkar knasigt att vilja ta sig an den pilligaste avdelningen frivilligt men jag tyckte det var SÅ kul.... Snyft...

Idag är en del ute från jobbet och avtackar vår gamla chef... Misstänker att vissa av dem mest tog chansen att få gå ut och käka ihop... Hoppas de har kul, men för mig var det kapitlet redan avslutat. Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar