torsdag 18 oktober 2012

Nyfikenheten stillad

I morse när jag skulle till jobbet, stod vaktmästaren utanför porten och väntade på mig...(!) Anmälde förra veckan att jag ville få lite saker ordnade i badrummet. "Jag har ringt dig hur många gånger som helst, men utan svar. Så nu tänkte jag att jag sätter mig och väntar, för jag brukar ju möta er när ni går till skolan..."

Hahaha! Jag hade svårt att hålla mig för skratt för det lät så lustigt när han sa så, men på tisdag så fixar lite saker sig äntligen. Samtidigt ska jag be dem kolla lite på blåshålen vi har i väggarna. Alltså rena sprickor som man faktiskt kan titta ut genom!!! Inte så skönt och verkligen inte varken miljövänligt eller ekonomiskt heller, så vi får väl se om de kan åtgärdas de också.

När jag kom ut från badrummet i morse så märkte jag att Alma stigit upp. Hittade henne i soffan... Läsandes morgontidningen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar