lördag 20 oktober 2012

Återhämtning

Igår valde jag bort den roliga zumban till fördel för frisk luft och en promenad vid havet, en riktigt rask sådan alltså! Det var så skönt efter alla dagar inomhus och tio dagar på rad på jobb. Har inga större problem med att jobba mycket men för att orka mycket krävs återhämtning och när de då ringde i morse för att fråga om jag kunde hoppa in, var jag tvungen att säga nej. Min kropp bara skrek att jag måste vila och inatt sov jag tio timmar!!!

Först var tanken att vi skulle åka till Köpenhamn men tanken på att gå i affärer idag lockade mig verkligen inte så då startade jag frustrationen i stället över att jag inte kunde komma på alternativa aktiviteter...
Men sen föll tanken på brofästet och fika i solen så iväg for vi. Har promenerat och suttit i solen och bara njutit av denna helt sanslöst underbara dag! Känner mig som en ny människa och nu bär det strax av på kalas.

Skulle kanske målat naglarna, men jag orkar inte och bryr mig inte heller för jag tänker fortsätta att lata mig och återhämta mina krafter. Så ha en härlig kväll! Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar