fredag 29 maj 2015

Nu blir det en bra dag!

Efter en ganska dryg morgon i detta hem så har jag bestämt att detta blir en bra dag!

Fick två sms igår där två av Almas kompisar varnade för löss. Och jodå visst hade hon det. Tre stycken... *kliaklia* Men hon är shamponerad nu så det är lugnt. Själv kliar jag ihjäl mig nu men kan inget hitta.

Sen kom jag till dagis och mötte Franks favvisfröken. Hennes sista dag idag så separationsångesten slog mig i huvudet. Och när vi kommer in så hade beskedet om att Frank ska sluta också spridit sig. Och när det då faktiskt verkar som om de blev lite ledsna...ja då rann det över för mig. Inte där men väl hemma....

Men nu har jag skickat iväg Alma, lyckats sminka mig och njuter nu en extra kopp kaffe innan det är dags att dra iväg igen. Hade ju världens mest produktiva dag igår när jag var "ledig" så det känns rätt bra. Men jag har ju alltid något lite till jag skulle vilja göra ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar