fredag 8 maj 2015

Nr åtta

Sådärja. Nu är det dags för jobbdag nr åtta...i rad. Där går min gräns numera och det är så skönt att veta! Förr har jag jobbat både 13,14 och 16 dagar i rad men numera finns ju lite annat än jobb i livet. Man vill ju förvisso hjälpa till och ställa upp men det är ändå väldigt skönt att veta var åtminstone den gränsen går. Veckan på jobb har dessutom varit lite extra hektisk med bh-event och massor av varor. Men idag ska vi göra ett extra ryck inför helgen och röja lite. Skönt!

Igår stoppade jag dessutom två tjuvar! Såg hur en man försökte trycka ner en badväska i en annan likadan väska. Fick ögonkontakt med honom och han och hans kollega avbröt... De hade förberett med preparerad påse och allt. Kosmetik för ca 11 000 kr!!! Så idag ska det pratas med polisen och lite annat praktiskt.

Jag var så arg! Men det har lugnat sig lite och nu är frukosten slut så jag får helt enkelt göra mig klar... Önskar er en underbar dag! Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar