måndag 18 maj 2015

Heja mig!

Åh hej och hå! De senaste dagarna känns det som om vi zickzackar mellan regnskurarna! Igår skulle vi köpa mjukglass. Det gjorde vi och gott var det. Men sekunden efter vi satt oss på en bänk så störtade haglet ner! Bara att rusa mot bilen och sen sitta där och kura.  Annars var trötthetetn fruktansvärd efter en rätt märklig middag i lördags. Kan och vill inte lämna ut detaljerna här, men jag kan säg såhär mycket... att jag tycker så väldigt synd om folk som känner sig tvungna att försöka trycka ner andra för att själv må bättre. Förhoppningsvis hinner mognaden snart ifatt åldern (eller nåt) om inte karma hinner före...! Haha!

Följer mitt löpschema från Malmömilens tidning. Så igår skulle det varit 8 km och det blev det, fast idag! Och lagom efter hemkomst började åter regnet falla... tjohej! Därpå middag och full vardagsrulle. Men sen kan jag även bocka av en punkt på todo-listan. Är nu även anmäld till Midnattsloppet. Så.... 13 juni - Malmömilen och 5 september - Midnattsloppet! Hoppas på lite hejaheja och annan pepping inför detta. Men nu är det dags att ta kväll på riktigt!
Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar