tisdag 18 november 2014

Utvecklingssamtal och Tradera

Fast inte samtal med Tradera eller om det eller så... ;-)

Har mitt första utvecklingssamtal på länge nu. Förra året var jag föräldraledig och året innan tror jag att vi körde med en chef i telefon och hennes vikarie bredvid och gången innan dess glömdes jag bort! Ja ibland blir det knas och sånt måste komma fram utan att det liknar gnäll. Hur trivs jag nu och vad vill jag och så vidare... Det låter alltid på ett sätt i mitt huvud men blir ofta annorlunda när samtalet sätter igång. Ska bli spännande. Imorgon alltså. Om allt går som planerat.

Lägger annars en del tid på Tradera för tillfället. En kul liten hobby som gynnar miljön och två parters plånböcker. Blev ju tipsad av svägerskan att sätta igång och visst är det spännande många gånger när buden strömmar in och jag får mycket mer än jag trott eller på saker jag inte trodde på lika mycket själv! Har stått en del på loppis förr men föredrar detta alla gånger då du slipper att folk rotar  i lådorna innan du packat upp, ger skambud och är allmänt jobbiga ;-) Här prutas det inte utan här säljs det! Tjohoo!

Skickade en stor hög i söndags och två fina fynd imorgon. Tack för den Televerket och godnatt! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar