söndag 2 november 2014

Tankar på kvällskvisten

Vissa dagar är som ett slag i ansiktet... Detta var inte en sådan men kunde varit. Den fick mig dock att fundera över hur man ibland tror sig känna personer men de visar sig vara annorlunda...och att det dessutom var till det bättre... Ja tyvärr är det inte något jag känner för att gå närmre in på utan det får lämnas som en liten cliffhanger helt enkelt. Kanske för att utvecklas en annan gång... vem vet?

Idag blev en bra dag trots att jag inte trodde det i morse. Men vi fick fixat ärenden redan på förmiddagen och på eftermiddagen firade vi på Stortorget att Malmö vunnit två SM-guld och efter det hade barnen och jag lekmys. Inte mycket mer än så...

Alla tankar jag hade i huvudet och ville sätta ord på försvann när jag började skriva så jag får helt enkelt säga godnatt i stället... med önskan om en bra veckostart imorgon! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar