onsdag 5 november 2014

Oh what a day!

Ojojoj vilken dag!!!

Mellan 8-16 skulle vattnet vara avstängt och mellan 8-9 skulle någon komma och kolla ventilationen. Dessutom kom det upp en lapp igår om att strömnen skulle stängas av mellan 8-11... sicken röra!

Christian funderade på om han skulle köra till sin mamma och eftersom jag skulle börja jobba 12 valde jag att gå och träna för då kunde jag duscha där. Sagt och gjort!

Kommer till gymmet. Då har någon roat sig med att ändra grundinställningarna till löpbanden-alla! Den första var på kinesiska och resterande nio var inställda att mäta miles istället för kilometer. Orkade inte klura ut hur man ändrade tillbaka dem utan sprang helt enkelt 1.82 miles som uppvärmning ;-)

Väl nere efter ett svettigt styrkepass så har vaktmästare Milan barikaderat sig på damernas då storstädning av bastun var i full gång. Jag undrade om han inte kunde gå och ta en kopp kaffe så jag fick duscha? Det visade dig att Milan inte dricker kaffe... Hahaha! Men städerskan Jonna var också där så Milan fick sitta i bastun medans jag tvättade håret och Jonna såg till att han stannade där han skulle! Hahaha vilken förmiddag det blev. Och än är dagen inte slut. Undrar vilka fler överraskningar som det kan bjudas på... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar