måndag 17 december 2012

Bröllopet i korthet

Ja nu har vi varit gifta i lite mer än två veckor och allt har bara rullat på här så jag har inte hunnit skriva något. Foton hann jag dessutom inte heller ta några men tanken är väl att jag ska tigga ihop alla de som faktiskt ändå är tagna....(pikar er som har fotat samt läser detta....skicka till mig, pleeaasseeee!) Jag kommer därför utan lov sätta in de foton jag kommit över och låta dem tala för sig själv så länge...







Kunde visst inte stjäla bilder hur som helst... ;o) Men dessa hittade jag på min egen , Syster P's, syster U's och Frugans sida... Och dessa har jag då snott så ni vet!!! Kommer på här efterhand att jag ju har ett par stycken i min egen telefon trots allt men de får väl bli dekorationer här så småningom...

Naglarna fixade alltså syrran dagen innan och frissan fixade hon på morgonen och likaså ansiktet... 
Sen mötte vi dessa ursöta ungar på Rådhuset och klockan 12.00 den 1/12-12 så blev jag Fru F... Sen hade vi en liten slappig lunch hemma hos oss och därefter åkte vi till Ärtholmsgården och hade vår absolut roligaste kväll. Maten och stället var kanon, men gästerna var helt underbara! 

Tackar er alla för att ni delade kvällen med oss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar