söndag 1 juli 2012

Helgen som gick

Denna helgen har verkligen varit precis så som en bra helg ska vara. Mycket lugn och ro, vila och lite fixa. Har njutit av fint väder dessutom!

Men som vanligt när min lilla älskling är hos sin pappa gör han sitt bästa för att reta mig. Om sen allt är sant det vet jag inte men det är nog inte det viktiga. I fredags t ex när jag ringde för att önska henne en trevlig helg svarade han att jag inte kunde prata med henne för att hon satt ute i bilen och sov, medan han fixade något inne på Ikea... När hon sen vaknade ringde hon mig och berättade att när de kom fram skulle hon gömma sig i skogen så att Grimm kunde snusa fram henne...! Alltså det är en polishund som hennes pappa passar...kändes sådär...

Och när hon sen ringde igår och grät för att hon saknade mig :o( Idag vände han på allt och sa att hon grät för att hon ville bo däruppe... Ja och tusen andra saker som jag inte tänker lägga mer energi på. Imorgon efter jobbet ska jag raka vägen ut till henne hos mina föräldrar och bara kramas!

Men först ska jag njuta klart av denna kväll, sova gott och ha en bra dag på jobbet! Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar