tisdag 16 december 2014

Zzzzz....

De senaste dagarna har verkligen inte varit mina favoriter. Någon julfest blev det inte för mig eftersom jag återigen fick feber. Två riktigt långa dagar på jobb med försmak av julrusch. Lite otrevligheter på lördagen då en fråga missförstods och skulle anmälas... Detta är överstökat nu men har tagit all energi ur mig. Vill inget hellre än att försöka ge mina ungar lite julstämning här hemma. Men regn och blåst och hosta och måsten och allt annat stör detta. Det kommer ju inte så naturligt det här med julstämning här hemma... men bara för att jag kan tänka mig att hoppa över detta sk firande ska ju inte resten behöva lida.

Är just nu helt slut men sömnen vill inte infinna sig riktigt. Har en ful ovana att vilja somna till tvn men det går ju inte när jag sover i sängen. Inte heller att ligga och läsa funkar ju... Men jag får försöka ge det en chans. Klockan ringer ju imorgon bitti med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar