onsdag 9 juli 2014

Vill man så kan man...

Ja detta motto lever jag efter i det mesta. Men just nu funkar det inte hela vägen. Dagarna är fullspäckade känns det som...sen tittar jag mig omkring här hemma och undrar vad det är dom upptar min tid. Jag är igång från tidig morgon till sen kväll men ändå går jag omkring med känslan av att inte hunnit med det jag tänkte från början...

Sen är det ju inte fullbokat av tråkigheter såklart! Tränat har jag gjort och idag åkte jag för att hämta hem Alma. Hon har de senaste nätterna varit hos kusinerna i Sandby. Och eftersom det var strålande sol så passade vi på att ses på badet. Så lite sol och ett pyttedopp för Frank i plaskdammen blev det. Och trevlig uppdatering med fd svägerskan!

Sen var det full fart hemåt och ett kärt möte med tvättstugan... och då vet ni vad precis hela denna kväll gått åt till och fattar att dessutom är nu hela lägenheten full av otorr tvätt...!!! Därmed är en del av morgondagen också genast uppbokad...tack Stena Fastigheter!

Oj! För varje ord som kommer över mina fingrar känner jag hur det gnisslar och gnäller alltmer... fattar tecknet och säger godnatt... Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar