onsdag 28 januari 2015

Hejdå sena kvällar

Vi börjar så smått komma in i våra nya vardagsrutiner. Men tiden bara springer iväg och ibland känns det som att man inte gör något annat än alla måsten. Har även från och med i år ett helt nytt schema som även det ska läras in och vänja sig vid. Och ovanpå allt detta har vi haft inventering på jobb. Det gjorde att jag igår var på jobb i 14 timmar så idag känner jag att jag är rätt mör. Lusten att skriva finns inte när alla måsten staplas på varandra även om det finns gott om ämnen i huvudet...

Men jag börjar komma i säng på allt bättre tider om kvällarna. Och det är faktiskt ett av mina småmål... att lägga mig i tid och när jag är trött för att kunna stiga upp på ungefär samma tid varje dag, även helger. Detta pga två saker. Den ena att jag aldrig varit en sovmorgonsmänniska och den andra att barn INTE tar sovmorgon bara för att det står söndag i almanackan! Så lika bra att vända det till min fördel, eller hur?

Nä minsann.... Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar