fredag 29 april 2011

Fredag-morgon

Godmiddag borde jag ju säga nu. Varit vaken sen halv sex då Alma smällde igen sin dörr - antagligen för att inte störa mig med musiken hon sen började spela. Det känns just nu som att jag bor med en tonåring i  miniformat men om möjligt ännu mera pendlande i sitt humör då hon inom två minuter både hinner gråta, skratta, skrika och lite till....

Har i gengäld fått en långfrukost efter lämnandet på dagis och nu är det dags att kolla vad vi ska gå igenom på Företagsekonomin idag. Eftersom läraren varit sjuk så går vi nu genom fyra dagars information på två dagar men eftersom vi är SÅ himla smarta ;o) så löser vi detta galant!

Tyvärr, tyvärr är jag lite snuvig och öm i halsen. Trodde det var allergi igår när jag snörvlade men imorse gjorde halsen också ont. Men varför inte? Har ju varit nästan frisk i flera veckor nu... ;o) 

Nä nu är det dags att sätta igång. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar